چهره واقعی هنرمندان

هدف از این وبلاگ معرفی چهره واقعی هنرمندان به مردم می باشد

چهره واقعی هنرمندان

هدف از این وبلاگ معرفی چهره واقعی هنرمندان به مردم می باشد

خنده آخر

He who laughs last, laughs best.


کسی که آخر میخنده از همه باحالتر میخنده


ضرب المثل انگلیسی




بالاخره کی به کی خندید؟ دقت کنید


دیروز بعد از ظهر دقایقی کانال ها رو میچرخوندم که روی جام جم چهره خسته و تکیده و پف کرده و بسیار بسیار غمزده مهرداد رو دیدم. شاید باور نکنید ولی دلم خیلی گرفت. با اینکه تو این دو سال اخیر خیلی براش زدم و باهاش مبارزه کردم و البته خیلی هم کلفت ازش شنیده بودم ولی دلم براش سوخت. این هم جدید ترین طعمه عنکبوت سیاه. وقتی عنکبوت با صدای گرفته و بی رمق پشت خط تلفن از کوچکترین حمایت از مهرداد خودداری کرد خیلی خوب میشد لحظه مرگ طعمه را در تار های بیوه سیاه قلب دید



گویا دعوا سر خنده س


برای خیلی ها معلوم نیس کی به کی خندیده. بعضی ها میگن قنبرک گریه کبابی بی سواد داره به مهرداد میخنده. بعضی ها هم میگن این مردمن که دارن به همه این جماعت میخندن. ولی برای من موضوع کاملا مشخصه که خنده آخرو کی کرده . شاید صدای قهقهه های مستانه منو از پشت این مانیتور نشنوید ولی این منم که خنده آخری رو کردم. براتون میگم چرا


یادتونه دعوا ها و مرافعه های این سال گذشته رو؟ یه لولویی بود به نام پولنیرو که مهرداد و گلین خانم آشغال و شهیار ابرو وسمه ای بی سواد مث سگ ازش میترسیدن. این لولو رو یه شمسی ملوکی در رشت درست کرده بود. شبها به مهرداد زنگ میزد و در مورد مبارزاتش با من قمپز در میکرد. شنیدم هنوزم اینور و اونور چس افاده میاد که من بودم که با پولنیرو جنگیدم. بیچاره مهرداد ساده دل بی پناه از فرط بی کسی به این زنیکه آشغال پناه آورده بود. تنها و تنها دلیل و علت وجودی این زنک من بودم. من شاید بزرگترین حرکت استراتژیک خودم رو با بیرون رفتن ازمیدون انجام دادم. حالا دیگه شمسی ملوک دلیلی برای زنده موندن نداشت. شد یه مرده متحرک مثل معبود فاحشه ش. دیگه مرد. دیگه تم.م شد. . چند ماه پیش وقتی آخرین بار به فاحشه خونه ش سر زدم دیدم تکثیر شده و با اسم های مختلف از خودش هی تعریف میکنه. بد جوری نابودش کردم. بدجوری با مخ خورده زمین. حالا خودش و فاحشه های مجازیش توی خراب خونه ش بد جوری بی مشتری موندن!!!!! دیدم تازگی ها براش وبلاگ زدن و دارن دستش میندازن. بدبخته به خدا . ولش کنید. اینم یه جور دیوونه س دیگه . قابل نیست که جوابشو بدین. فقط کاری رو بکنین که من کردم. محل سگ بهش نذارین. در وهله اول آشغال دونیشو تحریم کنید. بذارین علی بمونه و حوضش و صد و بیست قلو هاش که براشون هویت مجازی درست کرده تا ازش تعریف کنن


. گلین خانوم دیروز با صدای مرده های از گور در رفته به همه وعده داد با کار های خوبش!!! جواب همه مخالفین رو بده. بشینیم ببینیم با کدوم کار های خوب !!!! قراره جواب بده. تا الان که هر چی دست و پا زده توی باتلاق گهی که خودش برای خودش درست کرده بیشتر فرو رفته. چرت و پرت های بی سرو ته قنبرک که تا الان آبرو براش نذاشته. بطوری که برای حفظ آبرو مجبور شد آخر سرشعر کیمیایی رو پخش کنه. منتظر کار های جدیدش خواهیم بود. گویا این آشغال هم مث جمهوری اسلامی میخواد مشت بکوبه به دهن این و اون، غافل از اینکه تا همین حالاش ریده شده به احوالش


تا زمان ارائه کار های خوب !!!!!!! باید به ریش همه شون خندید