چهره واقعی هنرمندان

هدف از این وبلاگ معرفی چهره واقعی هنرمندان به مردم می باشد

چهره واقعی هنرمندان

هدف از این وبلاگ معرفی چهره واقعی هنرمندان به مردم می باشد

گوگوش و درآمدزایی برای شیوخ عرب

یک امیرنشین دبی که صاحب یک بازار معروف در این شهر است، با پرداخت 400هزار دلار به مهرداد و گوگوش از آنان خواسته است که همزمان با رسیدن سال جدید ایرانی، ترانه‌ای به بازار عرضه کنند که در وصف شهر دبی باشد.
«مهرداد آسمانی»،مامور تهیه این مجموعه شده است


چندی پیش شخصی به نام اسماعیل ملقب به (اسی) خواننده‌ای که پیش از این در مجالس عروسی تهران می‌خواند، با دریافت ۱۰ هزار دلارترانه‌ای با عنوان «دبی دبی» را توسط شرکت «پارس ویدیو» تهیه و به بازار ارائه داد. نام آلبوم این خواننده که خود را «اسی» معرفی می‌کند، «قبول قبول» است که شاه آهنگ آن نیز از روی یک آهنگ ترکی خوانده شده است.



دیگر سرمایه‌داران امیرنشین‌های خلیج فارس هم پیش از این با اعلام اینکه فیلمبرداری در هتل‌های دبی برای تهیه «موزیک ویدیو» رایگان است، خیلی از خوانندگان لس‌آنجلسی را به این شهر کشانده بودند.
نمونه آن کاست جدیدی است که توسط جمشید به بازار عرضه شده و هزینه آن را یک امیرنشین دبی پرداخت کرده است.



بعضی‌ها می‌گویند پیش از این نیز یکی از مناطق آزاد، با پرداخت رقمی سنگین به یک واسطه، آهنگی را در وصف شرایط کیش سفارش داده بوده است که این ماموریت در نهایت به خانم «سپیده» خواننده‌ای که قبلا عضو گروه «بلک کتز» بود سپرده شده و او ترانه‌ای باهمین عنوان به بازار عرضه می‌کند.



کسب درآمد از طریق ساخت موسیقی‌های سفارشی، پیش از این هم در میان خواننده‌های لس‌آنجلسی مرسوم بود؛ اما خواندن ترانه‌هایی در وصف کشورهای عربی آن هم در آستانه سال جدید، نشان از سقوط خوانندگان خارج از کشور به ورطه‌خودفروشی و وطن فروشی حکایت دارد.



این موضوع قرار است در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.